تراختور
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 آذر 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

 

دقيقي كه كارلوس كي‌روش هم مدتي در تيم ملي به او ميدان مي‌داد، از گلزن‌هاي معتبر و تثبيت‌شده ليگ در سال‌هاي اخير به شمار مي‌رود

 

سايت گل- آن‌طور كه سعيد دقيقي فصل را با سايپا شروع كرد، به نظر مي‌رسيد يك سال درخشان را در پيش دارد. مهاجمي كه فصل قبل 10 گل براي شهرداري تبريز زده بود، فصل جديد در 8 بازي اول با پيراهن سايپا 4 بار گلزني كرد. اما مشكلات او از همين هفته آغاز شد و اختلاف نظر با مجتبي نقوي بالاخره او را به نيمكت‌ ذخيره‌ها تبعيد كرد.

دقيقي كه كارلوس كي‌روش هم مدتي در تيم ملي به او ميدان مي‌داد، از گلزن‌هاي معتبر و تثبيت‌شده ليگ در سال‌هاي اخير به شمار مي‌رود. بنابراين شرايط به وجود آمده براي او در تيم سايپا به هيچ وجه راضي‌كننده نبود و تصميم‌ها براي جدايي او در نيم‌فصل گرفته شد. اولين مشتري دقيقي، علي دايي است كه براي تقويت خط حمله راه‌آهن چشم به اين گلزن قزويني دوخته است. اما در حالي كه مذاكرات راه‌آهن و سايپا در روزهاي اخير در جريان بوده شنيده مي‌شود كه يك مشتري سرشناس هم با توپ پر وارد ميدان شده است.

سعيد دقيقي كه هنوز كارت پايان خدمت خودش را دريافت نكرده، باشگاهي را هدف گرفته كه علاوه بر حضور در جمع مدعيان مي‌تواند مشكل سربازي او را هم بعد از سال‌ها حل كند. يعني باشگاه تراكتورسازي تبريز. تراكتورسازان فصل گذشته هم بدشان نمي‌آمد دقيقي را از شهرداري به تراكتور بكشانند اما اين اتفاق رخ نداد.

مهاجم حال حاضر سايپا طي روزهاي اخير مذاكراتي را از طريق مدير برنامه‌هاي خود با باشگاه تراكتورسازي داشته است. امروز ايران ورزشي مدعي شد دقيقي ابتداي فصل با قرارداد 350ميليوني و دريافت 2 حواله خودرو قشقايي به تيم سايپا پيوسته است! بر اساس اين خبر  او براي جدايي از سايپا نيازمند رضايتنامه از اين باشگاه است. البته او يك راه ديگر هم دارد؛ اين‌كه با ترك تحصيل خود را سرباز كند تا سايپايي‌ها اجبارا با رفتن او موافقت كنند!

با اين روند، احتمال پيوستن دقيقي به تراكتورسازي پررنگ‌تر از راه‌آهن به نظر مي‌رسد. مگر اين‌كه دو طرف از نظر مالي به توافق نرسند. گويا دقيقي علي‌رغم سرباز بودن 200 ميليون براي يك نيم‌فصل درخواست كرده كه اين مبلغ كار را كمي سخت كرده است.

آيا پروژه تراكتوري شدن او بالاخره بعد از يكي دو سال محقق خواهد شد، يا به اكباتان مي‌رود تا شهريار را ياري كند؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس